Tuesday 23 September 2014

Sunsilk Perfect Straight


* ini bukan segmen tajaan :)

Pengalaman saya selama lebih suku abad sebagai seorang manusia di muka bumi ni, belum pernah lagi mengalami perasaan yg sebegini hebat ketika selepas bershampu. Diakui rambut saya bukanlah jenis yg lurus bersinar. Jadi perasaan rambut halus mengerbang ditiup angin tu tengok dalam televisyen sahaja ye, harap maklum.

Jadi  dipendekkan cerita, lepas terbaca iklan kat blog kak Pilla pasal shampu Sunsilk warna hijau (ape tah nama dia, tak ingat maaf ek, saya terus cari shampu tu mase pi shopping kat Giant. Kebetulan ade promoter Sunsilk kat situ, terus dia tawarkan saya Sunsilk Perfect Straight. Ek, lagi bagus ke? Okla, bolehla cuba. 

Ya Allah hai, sememangnye shampu Sunsilk Perfect Straight ni memang sesuai dengan biologi rambut saya. Seriously,  lepas saya shampu pada malam hari, keesokan hari nye memang dah terasa perubahan. Sikat rambut memang jadi sangat senang. Tekstur rambut jadi licin. Aih, tak tau le apa kandungannya sampai boleh jadi macam tu, tapi memang kepakaran Dr Yuki benar-benar boleh dipuji. :) 

Esoknye tu saya shampu lagi..malam tadi pon saya shampu lagi..hehehe..seronok pulak rase di hati. :)
Syukur alhamdulillah Allah gerakkan hati saya beli shampu Sunsilk Perfect Straight ni. Memang berbaloi!

No comments:

Car Rental

Car Rental
http://www.rayyker.com