Monday 3 November 2014

30 Days Blogs Challenge

Bismillahirahmanirrahim.

Hari Rabu lepas, saya terbaca dalam blog Kak Moon pasal cabaran 30 Days Blogs Challenge ni. Kak Moon dah masuk day-2.

Oke, saya suka sangat nak menyertai cabaran ni sebab selama ni saya adalah seorang blogger yang suam-suam kuku dan ala-ala chipsmore, jadi saya ingin mencabar diri saya supaya menjadi seorang yg rajin menulis dan mempunyai idea menulis melimpah-ruah. konon! :P
Tapi sehingga ke saat ini saya masih belum mengetahui siapakah gerangan yang membuat cabaran ni. Menurut kata Kak Moon, dia pernah tengok melalui Kelab Blogger Ben Ashaari. Tapi bila saya pergi ke link tersebut, rupa-rupanya favebook link. Maaf tak boleh nak tengok melalui internet pejabat. Alamak, terpecah rahsia!
Tidak mengapa, nanti bila saya dah tahu dari mana sumbernye, saya akan beritahu, ya.

Oke, yang menariknya cabaran ni, setiap hari ada je tajuk cabarannya. Macam assignment la pulak. tapi tidak mengapa, saya suka. :)


Wow, banyakkan? tapi ini merupakan satu exercise yang baik. :)
Mari kita mencabar diri dengan menyahut cabaran 30 Days Blogs Challenge ini!

Daa..

No comments:

Car Rental

Car Rental
http://www.rayyker.com