Tuesday 4 November 2014

30 Days Blogs Challenge: Day 1 - 1 Gambar Terbaru & 5 Fakta Tentang Diri Anda


Gambar ni mase jamuan 'pot luck' di pejabat. Saya berada di tengah-tengah.


5 Fakta Tentang Diri Saya

1. Saya anak bongsu dari 9 beradik. Kakak ada 5 orang, abang ada 3 orang.


2. Saya sudah berkahwin, mempunyai 2 orang puteri, Nuha Rayyan & Nuha Adnin.

3. Saya dilahirkan di HKL, umah keluarga di Ampang. Tapi bila orang tanya orang mana? Suka mengaku saya orang Melaka. Hihi..sebenarnye itu kampung arwah Mak dan Abah saya. Arwah mak kat Sg. Udang, Melaka. Kampung arwah Abah pula kat Bachang, Melaka. Walaupun saya lahir di KL, namun jauh di sudut hati Melaka tetap di hati. Saya suka negeri Melaka!

4. Suke fikir sesuatu perkara secara complicated. Padahal sebenarnye tak perlu pon. Saya selama ni tidak menyedari saya suka berfikir sedemikian. Cuma sejak kebelakangan ini baru saya tersedar sikap saya yang boleh menimbulkan perasaan jengkel sesetengah pihak bila M selalu kate " Jangan tanya soalan pelik boleh tak?" :P

4. Saya suka kumpul Key-Chain dan sekarang Fridge Magnet.






No comments:

Car Rental

Car Rental
http://www.rayyker.com