Sunday 5 April 2015

Journal Seorang Eksekutif Pemasaran (JSEP): Prakata

Bismillahirrahmanirrahim.

Idea untuk menghasilkan journal ini didorong oleh Allah kerana ia terlintas di fikiran secara tiba-tiba ketika dalam perjalanan pergi bertemu potential client di Bangi.

Sebenarnya ketika itu perasaan saya begitu berbaur-baur sekali.
Memikir antara betul atau tidak keputusan yang saya ambil untuk berkecimpung dalam dunia pekerjaan pemasaran ini.
Saya pernah bekerja dalam dunia pemasaran tetapi masih tidak cukup ilmu yang saya pelajari untuk saya jadi kuat sekarang.

Jadi, dalam journal ini, memandangkan saya memang bermula dengan zero dalam bidang ini, saya akan cuba mencatat secara terperinci setiap pengalaman saya membuat pemasaran untuk menaikkan rating pelanggan dalam bidang kerja baru saya ini.

Rabbi yassir wala tu assir.


No comments:

Car Rental

Car Rental
http://www.rayyker.com